𝐄𝐍-ᴸᵃⁿᵈ

ENHYPEN Family photo for ENniversary

 

+روی لباس مدرسه ای هرکدوم از اعضا اسم مدرسه هایی که توشون درس خوندنو زده ینی اینا لباسای خود اعضا هستن(هارتممممممم)

+جونگوون خیلی شنگول به نظر میرسه...ببعی باخچه هستن از جیبی ترین موجودات خلق شده...من چجوری باور کنم این لیدرهههه اصننن

 

 

 

 

 

 

+دیوونه ی این عکسممم...جوری ک جیک موهای نیکیو گرفته خیلی سمه😐😂...جوری ک انهایپن مکنشونو دوس دارن هارتممممم..

+معنی این عکسو فهمیدین دیگه؟؟ مال کورئوگرافی اهنگ اینتو د آیلنده..قسمت دو و سه ایلند عررررر...

 

𝘈𝘯𝘢 ....
𝘈𝘯𝘢 ....
پنجشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۷:۲۹ ب.ظ
۵
Find My Comment
۵ عدد دیدگاه تا به حال به ثبت رسیده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
  • 🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
    🍒🍪𝒫𝒶𝓇𝓀 𝓃𝒶𝓎𝑒𝑜𝓃📎❄️
    +دیوونه ی این عکسممم...جوری ک جیک موهای نیکیو گرفته خیلی سمه😐😂...جوری ک انهایپن مکنشونو دوس دارن هارتممممم..


    وایییی یه ربعه دارم سر این عکس میخندم 😭🤣 وایی نفسم بالا نمیاد 🤣🤣🤣
    ۷ آذر ۰۱، ۲۳:۵۲
  • 𝘈𝘯𝘢 ....
    𝘈𝘯𝘢 ....
    خیلی سمه اصنننن نمیدونی😐🤣
    Admin ۸ آذر ۰۱، ۰۷:۱۰
  • 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌
    𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌
    میشه بگی..
    نصف کراشامو تو ایلند با اسم میشناسم...
    Website ۴ آذر ۰۱، ۱۶:۳۱
  • 𝘈𝘯𝘢 ....
    𝘈𝘯𝘢 ....
    حیحی تو کامنتای اونیکی وب گفتم.. 
    Admin ۴ آذر ۰۱، ۱۸:۵۱
  • 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌
    𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌
    اسم اعضا اند تیمو میدونی؟
    دیدم ایلندو تا قسمت ۷ اینا...وقت کنم هم پردیوسو ادامه میدم هم ایلند
    Website ۳ آذر ۰۱، ۲۰:۲۳
  • 𝘈𝘯𝘢 ....
    𝘈𝘯𝘢 ....
    اره میدونم
    عه جدی؟ حتما کامل ببینش
    Admin ۴ آذر ۰۱، ۱۶:۱۳
  • 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌
    𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌
    سالگرد دبیو فنشون شدم-
    Website ۳ آذر ۰۱، ۲۰:۰۱
  • 𝘈𝘯𝘢 ....
    𝘈𝘯𝘢 ....
    پارسال؟ 
    من از قسمت پنج آیلند انجین شدم
    ینی دو سال و نیم پیش
    اگه میخوای شناخت بهتری نسبت ب انهایپن داشته باشی حتمااااااا باید آیلندو ببینی کلا ۱۲ قسمته و... 
    تازه بعضی از شرکت کننده های ایلند ک نتونستن تو انهایپن دبیو کنن پریروز تو اندتیم دبیو کردن
    هیچوقت حتی بهش فک نمیکردم کسی ک  یه روزی هیونگ اعضا بوده الان بشه هوبه ـشون.. این زیادی یجوریه.... 
    Admin ۳ آذر ۰۱، ۲۰:۱۷
  • 𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌
    𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌
    امروزه سالگرد؟::)
    Website ۳ آذر ۰۱، ۱۹:۴۷
  • 𝘈𝘯𝘢 ....
    𝘈𝘯𝘢 ....
    ن سالگرد سی نوامبره ینی شیش روز دیگه
     ولی برنامه کاری دادن واسه این چند روز
    +پسرام دارن خیلی زود بزرگ میشن عررر.. 
    Admin ۳ آذر ۰۱، ۱۹:۵۲
Made By Farhan TempNO.6